måndag 6 april 2009

Gluntens dag 23 maj

6 kommentarer:

  1. Hej Dangerboy!
    Jag skulle vilja komma i kontakt med dig! Vi har kontakt med Gaiakollektivet som väldigt gärna vill spela på Gluntens dag men de är bortresta den 23 Maj.
    Vi är flera våningar på 9:an som planerar att delta på Gluntens dag och vill hjälpa till att göra den grym och hjälpa till med affischering och att få hit folk. Men tror du det skulle gå för arrangemanget och de andra banden att byta datum?
    DJ-UNGEL

    SvaraRadera
  2. Hör av dig om hur vi ska träffas så kan vi prata om arrangemanget. Du kan väl skriva en seriös lapp om träff till DJ-UNGEL, när det passar dig och så.
    DJ-UNGEL

    SvaraRadera
  3. Jag är inte Dangerboy. Jag kan kontakta honom om det skulle bli nödvändigt. Hur vet jag att du inte är en av Killer Wolfs lakejer?

    SvaraRadera
  4. Haha, nej jag är seriös! Vi vill hjälpa till o göra en Gluntens dag! Vad säger du om grillning, musik med mera på Gluntenängen? Intresset för det är väldigt bra!

    SvaraRadera
  5. Åh, så synd att jag var tvungen att åka till Stockholm! Jag hade så himla gärna kommit. Men flera av mina vänner och deras familjer ska ska dit. Hoppas att det blir ett lyckat arrangemang och på fint väder!!

    SvaraRadera